Bloggarkiv

torsdag 29 september 2011

Varsegod, välkommen och så

Nu har jag äntligen skapat en blogg igen (efter all förfrågan...) känns ändå rätt okej. Nu är jag inte ensam utan vet att starkast är man om man har någon mer med sig och hon kommer få presentera sig själv men jag kan avslöja att hon heter: Rebecka (känd som den andra kon).

Helt ärligt så vet hon inte att denna bloggen har startats och att hon får äran att vara med men jag tror ändå att hon kommer gilla det... Ska lämna en lapp på hennes facebooksida och skriva det tror jag, vågar inte säga det nu vid frukosten (som är om en kvart-längtar!) för jag är rädd att hon kommer bli sur och kasta youghurt i ansiktet på mig och det vill vi ju inte?

karm hej! /den första kon (vet inte heller om dom andra med kodräkterna kommer bli sura för att jag erkänner mig själv som den första kon men det är smällar man får ta...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!