Bloggarkiv

söndag 9 oktober 2011

8 km (rekord)

Just nu sitter jag här nyduschad igen och rätt så fräsch. -I know jag duschar hela tiden. Har kraftvandrat med Stina, hela 8 km rundan och det kändes allmänt fett nice. Ska snart äta våra förhoppningsvis goda men onekligen nyttiga morotsbröd som vi bakat idag. Ska bli gott med lite föda, åt morotssoppa förut som var väldigt god, vi gjorde lite extra så att vi kunde frysa in och äta på latare dagar.

Vill också berätta att vi såg tre caballos och en perro på promenaden (ni spanskatalare vet vad jag snackar om). Av att gå 8 km så hinner man både känna smärta och härlighet, det är ju allmänt nice att vara ute men sen så har jag ett skoskav på högerfot som gör att det svider i början av promenaden men eftersom jag är en sån viking så känner jag inte det efter ca 2 km.

ps. Ska fråga stina om hon vill skriva snyggdagbok i min blogg det vore ju kul.

//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!