Bloggarkiv

tisdag 11 oktober 2011

dags att krypa till kojs

Blev inte riktigt lika tidigt ikväll men ändå inte alltför illa. Med tanke på att vi ska äta frukost kvart över 7 så är det kanske ännu värre att inte gå och lägga sig i tid men jag brukar ha tanken att om man sover länge en dag så kan man klara det på lite kortare tid några dagar framför det sen. Det kan funka några dagar i alla fall. (sen måste man ju sova mycket en natt igen, alternativt köra med powernaps då och då under dagen för att riktigt vara på hugget).

Vill meddela att dagen har vart riktigt bra, fick ut mycket från lektionerna som handlade om inre livet typ andakt och sånt, ämnen som togs upp var fasta, förbön och andlig kamp (fråga gärna mer).
Hade även disken idag och det gjorde jag med glädje (verkligen inte så att jag tycker om att diska, men jag har lätt att lyfta fram det bra i det- tex att det är typ två veckor tills nästa gång + att det bara var två gånger vi behövde diska idag eftersom det inte var någon frukost...).

Har även kollat på film utan att somna: the anchor man. Knäpp helt enkelt. Och avslutade med att kolla lite på stjärnorna, såg inget stjärnfall men det var hur vackert som helst ändå.

//Sover om en kvart kanske? -Sofia

3 kommentarer:

  1. Hej Sofia! Skönt att du tar sömn på allvar! En fråga bara:

    Hur mycket skulle du säga att trovärdigheten i det du skriver påverkas av att du är pingstvän?

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia! Jag tror min blogg kommer vara bättre än din.

    SvaraRadera

Kommentera mera!