Bloggarkiv

onsdag 19 oktober 2011

genialiska idéer och omöjliga genomföranden

Just nu så sitter vi på rummet och jag funderar lite på ämnena som står på rubriken. Fick en snilleblixt att Linda du kan ju starta en blogg där du har dagens skämt?-med tanke på vad rebecka skrev i det tidigare inlägget (skulle bli succe med alla skämt du så enkelt leverar).

Ganska ofta så får man nice ideer eller tankar i hjärnan som kan bli hur kul som helst av att sägas eller göras. Men som en van rolig person så måste jag ändå påstå att många av skämten och kommentarerna mest är en chansning, man kan aldrig veta om ens publik kommer skratta eller inte. Däremot så är inte detta ett så stort problem för mig eftersom jag i alla fall skrattar för mig själv- och då är det ju i alla fall någon som har roligt.

Killarna har haft grabbkväll/snack ikväll- hörde att det var spa och skönhetstema och det lär ju ha vart riktigt toppen!

//godnatt . Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!