Bloggarkiv

fredag 7 oktober 2011

giant corns och kändisskap

Jag har precis vart i Kumla och ätit pizza men även handlat lite på maxi... Köpte naturgodis, dessa roliga giant corns (typ popcornkärnor fast mjuka och stora)! Ganska goda faktiskt! Allting med giant i är ganska roligt, typ giant baby Jennifer som jag och Rebecka brukar ta hand om ibland.

Det var skönt att ha en kväll i Kumla där man kunde vara sig själv lite, inte så många som kände igen en och skulle komma och be om autografer utan jag kunde bara sitta och  äta min pizza i lugn och ro och umgås med mina vänner! Fantastiskt! Visst kan det vara kul att vara kändis men ibland är det rätt skönt att komma bort en stund!

// Sofia

1 kommentar:

  1. Sofia!! Du är wonderfull =) Jag älskar eran blogg =)
    Saknar er mycket <3
    Alingsås saknar sin kändis sofia :P
    Pussokram på er och på götabro =)
    //Elina

    SvaraRadera

Kommentera mera!