Bloggarkiv

tisdag 25 oktober 2011

Håller med Sofia!

Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket, men nu är jag tillbaka.

Tänkte börja med att säga att jag håller med sofia 100%. Det är inte lätt att vara känd, och absolut inte när det går massa rykten om än som absolut inte stämmer. Det är verkligen tur att vi kändisar (Sofia och jag), har varandra så vi kan prata av oss och relatera till varandra.
Men det finns positiva sidor med att vara känd också, idag när jag kom tillbaka så fick jag både paket och massa kramar. Ibland kan det bli lite för mycket, men just idag så uppskattade jag det väldigt mycket.

Tänkte visa lite bilder från bloggawards, som jag var på för ett tag sedan. Just då var det bra att man var känd för man fick massa snygga bilder på mailen som fansen hade tagit, som jag verkligen inte hade hunnit ta annars. Så här kommer lite bilder, jag hoppas att ni njuter, för det gör verkligen jag när jag kollar på bilderna.


1 kommentar:

Kommentera mera!