Bloggarkiv

tisdag 18 oktober 2011

Lerfotboll

Denna eftermiddagen har varit fantastisk, vi har spelat lerfotboll-vi blev leriga, bollen blev lerig, marken slutade ha gräs på vissa ställen- fantastiskt med andra ord. Nu väntar en kväll med troligtvis skönt häng och lite mat i magen, och kanske en trevlig diskussion? Kvällen är mycket ung (kanske som ett barn på 3-4 år) och man vet aldrig vad som kommer att hända eller vilken riktning den kommer ta.

Nu ska jag ta av mig myrdräkten och pallra mig ner till köket för 17.30 har jag och Stina bestämt laga-mat-dejt i köket (alla eventuella götabrostalkers: notera- köket i evangelisten om 2 min)

Bildbevis

Måste bara också uttrycka glädje för alla bloggar som är startade under dessa tre veckor, ni andra mer bloggvana är ju bra med- men ni måste ju också hålla med om att dessa nybloggare artar sig riktigt bra?
//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!