Bloggarkiv

måndag 17 oktober 2011

master mouse's nya hem

Ni som är rakt igenom djurälskare kommer antagligen reagera starkt på detta. Men jag har haft problem med att master mouse (Signhild) rymmer och springer runt lite här evangelisten och jag har fått några klagomål från människor som har vart rädda och klagat på att Signhild har bitit i deras sockor och sånt, jag tror visserligen att det är dom själva som har slitit sönder sina stumpor men för att kunna försvara Signhild på bästa sätt har jag bestämt att hon ska få bo i en bur, inläst så att ingen kan klandra henne för att ha smitit ut eller så. Tror ändå hon kommer må bra här bland växterna.

Hon mår bra här. (kom och hälsa på om ni vill, men jag kan inte låta henne springa fritt längre med tanke på alla hemska anklagelser mot henne:( )




//Sofia - med kärlek till alla mina husdjur och växter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!