Bloggarkiv

lördag 15 oktober 2011

Mc Donalds och härliga blomsterverk

Har vart en allmänt omtumlande dag! Eller intensiv kanske. Mina Götabrovänner (och stalkers) vet vad jag talar om när man säger att det brukar vara ganska intensivt på skolan med alla lektioner och möten och tankar som man får i sin hjärna och alla människor man träffar varje dag.

Nej idag var det intensivt på ett annat sätt. Har hållt på med blomgrejer inför bröllopet som jag har tjatat om särskilt denna veckan, hela dagen. Åkte in ca halv tolv för att hämta blommor och sen så höll vi på med olika blomsterrelaterade grejer tills nio när dom stog klara på borden. Än är det lite kvar- tro det eller ej men det är inget stress över det för det ska va klart imorgon på förmiddagen... Så jag har hela natten på mig!


 Lite allmän reklam och bildbevis för att jag faktiskt har gjort blomgrejer idag (har asmånga bilder på olika grejer men jag fattar att ni inte är såå intresserade...av det just nu. )


Sitter nu på McDonalds.

//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!