Bloggarkiv

lördag 8 oktober 2011

Myrdräkt och kladdkaka

Har haft en riktigt slapp och seg kväll med mina kära vänner som också var lite tyngda i bollen (de flesta av oss trooor jag) och det resulterade i god mat, (makaroner som jag rörde till- och köttbullar) men även ett lite släng av spontanitet resulterade i en mycket god kladdkaka. Det var i huvudsak jag och Moa som blandade i alla ingredienser och den blev som sagt väldigt god. (jag spottade i smeten bara så att ni vet...)

Nu sitter vi här och har lite efterhäng på vårt häng i rummet med varsin dator, fyra tjejer indelade i PC-sängen (min säng) och Mac-sängen (Elins). Ingen är bättre eller sämre men det är så läget ser ut. Jag sitter och njuter av känslan att ha en myrdräkt på mig och bröllopsskivan är på. Bästa avrundningen man kan ha skulle jag påstå. Livet är fint!

                                   Här får ni en glimt av myrdräkten. Fantastisk-jag vet.

//Softa Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!