Bloggarkiv

lördag 8 oktober 2011

Ris och ros

Tycker precis som ni att det är riktigt kul att rebecka har kommit igång med bloggandet ! Och anledningen till att jag skriver så mycket och ändå har ett liv är att jag till skillnad från rebecka skriver väldigt fort!

Men annars så var det mysigt med beröm för godisförbudet stämmer ju och det känns fortfarande bra (3 veckor på måndag) även om det är obestämt om det ska va till jul eller inte. Dock inte lika strikt som de allra värsta! Här är en lista på vad jag får äta (ta inte detta som en uppmuntran att ge mig något eller så...)
-chips, popcprn...
-läsk
-naturgodis
-kakor, tårta
-glass

Håller mig ifrån det klassiska godiset för att som äkta godisgris så har jag svårt att begränsa mig där!
loveyall!/Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!