Bloggarkiv

torsdag 13 oktober 2011

Snart hemgång

Tjenare dagboken!

Fick precis trevligt sällskap av allas kära Linda. Hon är fortfarande sjuk men förhoppningsvis på bättrings väg. Hon hälsar till alla.( inte sofia)
Skoja bara sofia.
Ska snart åka hem å det ska bli så sjuuuuukt skönt. Linda är avis för hon ville också åka hem idag, men hon får allt vänta tills imorgon.

Tycker att Sofia ska tagga ner lite på bloggandet så det inte ser så dåligt ut för mig. Försöker faktiskt skriva ett inlägg varje dag men med tanke på att sofia skriver 10 varje dag så märker man inte mitt.
Men det är bra att du håller bloggen uppe soffipropp.

Ska fortsätta att packa nu, men jag hör av mig när jag kommer hem. Ha det bra alla fans.

/ Rebecka

Bjuder även idag på en bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!