Bloggarkiv

fredag 7 oktober 2011

trööööött

Hola coolingar. Känner att jag är lite dålig att skriva här, är ju inte direkt som Sofia som skriver varje minut. Men det handlar nog mest om att jag faktiskt har ett liv och är en väldigt upptagen kvinna, till skillnad från Sofia. Men men, nu skriver jag iallefall.
Har nyss kommit hem från Kumla, vart i Pingstkyrkan där ( sebbe om du läser, PINGSTKYRKAN ROCKAR FETT), härlig ungdomssamling och lite fika på det. Mycket trevliga folk finns det i Kumla må jag säga.
Har även ätit massa choklad idag, för att fira att vi har klarat vårat godisförbud, som vi har mån-tors, varje vecka fram till jul. Lite stolt är man allt. Dock inte lika duktig som Sofia som faktiskt har riktigt godisförbud.

Men nu ska jag snart nanna, ha det bra alla fans.
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!