Bloggarkiv

lördag 12 november 2011

dagens utmaning

Har nu försökt i många minuter att köpa mig en resa tillbaka till götabro imorgon. Lättare sagt än gjort visar det sig, eftersom bankdosan är lämnad där och mitt kort inte går att betala med direkt av. Sista hoppet är väl att låta någon annan betala men innan dess har jag en reservplan att tillgå. Måste ta mig in till stan för att lösa detta så håll gärna tummarna för mig att planen går vägen, jag måste nämligen till Götabro imorgon.

Mottot är ju "ingenting är omöjligt" och därför sitter jag här, glad i hågen och långt borta ifrån tårar och känslan av misslyckande.

Väl inne i Alingsås så ska jag träffa tämligen goda och trevliga vänner. Ser ut att bli en fin kväll som luktar mycket gott. (har ni någon gång märkt att naturen ofta luktar himmelskt? -I love it!)

//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!