Bloggarkiv

fredag 23 december 2011

03.57

Norin här! Klockan är 03:57 enligt min tele! Nu kanske ni undrar varför är hon vaken nu, borde hon inte sova!? (inte för att jag tror att någon läser detta nu men kanske imorgon.) Iaf, ja det är en jätte bra fråga. Svar:vet ej. Jag kan inte sova, sååååå jobbigt! Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, som tur så är man ledig imon så behöver inte gå upp tidigt, men ändå, riktig pain in the as.
Nästa fråga är ju, har hon blivit bloggberoende eftersom hon bloggar mer än Sofia :o svar:nej! Jag vill bara glädja mina trogna fans. Har fått höra mycket på senaste tiden att varje gång jag skriver ett inlägg så blir folk förvånade, för tydligen händer det inte så ofta, man skulle kunna tro att det bara är Sofias blogg. Jag kan väll egentligen inte klandra dom som tycker så, jag har ju faktiskt varit väldigt dålig på att uppdatera och Sofias är den personen som hållt uppe denna blogg, tack kära du, utan dig hade vi aldrig klarat det. Trots alla mina löften om att jag ska bli bättre på att skriva så tycks jag sorgligt nog bryta dom. Men jag försöker iallefall, och jag ska försöka att bli bättre, tänker inte lova något för det finns risk att jag bryter det, men som sagt så ska jag försöka. Tanken som räknas eller hur?
Skönt att få skriva av sig lite, nu kanske jag kan sova!

Det jag egentligen ville ha sagt är, jag kan inte sova, sofia är grym som håller bloggen uppe och jag ska försöka att bli bättre. Ni är bra!
Xoxo / norris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!