Bloggarkiv

onsdag 7 december 2011

dagens enda blogginlägg

Ikväll så är det fantastiskt att ännu en dag har gått. En liten promenad har hunnits med, en väldigt sjuk morgon, en tillfrisknande resten av dagen och även en del interpretationsarbete gjort. Och mer att göra. Kommer nog bli klar ikväll trots sjukdomen, måste säga att jag tycker det är en väldigt rolig grej samtidigt som att man är lite ovetande om vad som egentligen förväntas komma ifrån detta arbete. Vad ska mina slutsatser vara? Går jag för ytligt in på ämnet eller dyker jag för djupt? Såhär första gången så är man lite osäker.

Det är nog inte bara jag själv som har lagt märke till att jag bloggar mindre och mindre. Ett inlägg per dag kommer jag i alla fall pumpa ut. Det kanske kommer öka, kanske inte. Det ligger inte i mina händer. Tänker inte tvinga mig in bloggande pga press.

//Sofia
ps. nu är jag så gott som klar med interpretationen skulle jag säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!