Bloggarkiv

söndag 11 december 2011

Fullständig Settlerslycka

Har väl anat det. Har känt lite på det när man har nosat på marken under tidigare spelomgångar. Lukten av seger har vart fantastiskt lockande. Av att bara vara i närheten vill man ha mer, man vill uppnå det för att få smaka på riktigt. Hur fantastiskt det är att vinna i Settlers! Så obeskrivligt fullständigt fantastiskt.

Jag vann idag för första gången. Jag vann. Knappt att jag tror på mig själv när jag säger det men det är sanningen. Känns nästan som att jag inte behöver göra något annat i livet nu. Som att jag levt tillräckligt mycket, vart med om nog lycka- så att det räcker resten av livet. Jag överdriver säkert nu. Men lyckan av att faktiskt vinna var så stor som jag länge har anat. Alla omgångar fyllda av hopp som jag förlorat, all uthållighet har lönat sig. För äntligen så vann jag!!!

//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!