Bloggarkiv

måndag 5 december 2011

here we go again...

Är sjuk igen. Vet inte vad det är med mig. Om det är något av allvarligare eller om jag bara nojar upp mig i onödan. Är egentligen inte så orolig av mig, men dessa sjukdomsslängen har satt sina spår.

Idag har det vart hard work work med interpretationsarbetet. Hyffsat effektiv. Fick en hel del gjort, men ändå en del kvar. Är ju nu sjuk så jag får se när jag kommer att kunna göra klart, vill ju inte smitta ner alla böckerna i biblioteket mer än vad jag gjort idag- känns lite taskigt.
Med den inställningen jag har till livet, arbete, skola och plugg (skulle inte erkänna mig som pluggis direkt men...) så tar det alltid emot att missa deadlines och vara sjuk och missa lektioner eller andra viktiga saker som ska göras.

Man lär sig nya saker varje dag sägs det. Av alla erfarenheter man får växer man också lite som människa. Men jag måste erkänna att jag är trött på att addera massa sjukdomserfarenheter nu. Faktiskt. 
Är nog en såndär tjej som ofta säger : "Vi får se vart det leder". Så vi får se vart detta leder. Helt enkelt.
//Sofia

2 kommentarer:

  1. BU med sjukheten. Tycker vi borde ha en tydlig skylt på dörren att they are not aloud här mer, enough!!

    SvaraRadera

Kommentera mera!