Bloggarkiv

onsdag 21 december 2011

klantigt!

Dagens klant, ja det kan jag vara.
Mammas telefon ringde och jag skulle plocka upp den från hennes väska, problemet var att jag tappade mobilen och försökte desperat fånga den, men ack nej. Den åkte rakt under kylskåpet och jag fick inte fram den. Den ringde och ringde, och jag visste inte vad jag skulle ta mig till (WHAT), men sen så fick jag en lysande ide, jag tar kniven som ligger på bordet och försöker få fram mobilen med den, men tyvärr det funkade inte, så jag provade med en pinne, eller nåt sånt som låg på golvet...men inte ens då funkade det. so sad. Men sen så fick jag den brillianta idén, så otroligt smart att jag själv blev förvånad...jag tog en lång linjal som jag visste fanns i en låda och tro det eller ej...men det funka. Mobilen kom fram, med sjukt mycket damm och en kylskåps magnet som vi saknat sååååååå. Måste ändå säga att samtidigt som jag tar åt mig "Dagens klant" stämpel så tycker jag nog att min smarta idé och kreativitet måste få en "Dagens grymma" stämpel också.

Annars så har min dag varit bra, julshoppat och sen firat giant baby på kvällen. lovely.
See you later...
Love, Norpan.

1 kommentar:

Kommentera mera!