Bloggarkiv

söndag 18 december 2011

tjejmiddag och fruktsallad

Idag har jag inte vart jätteaktiv men inte heller raka motsatsen. Rätt så lagom aktivitet. Började dagen med att äta frukost, och senare började jag min och min kreativa ådra skapa både blomsterdekoration och ljus. Och nu i skrivande stund ska jag precis börja dekorera ljusen. Men det kräver ju några händer så jag skriver klart detta först.

Denna eftermiddag/kväll har som rubriken lyder erbjudit tjejmiddag och senare en film med fruktsallad som snacks. Nu är jag egentligen mer sugen på popcorn. Härligt att hänga med Julle, Carol och en namne i alla fall. Nicke kom senare för att sitta brevid Carol i soffan och förstörde därmed benämningen tjejmiddag men det är okej.

Hur ledig ska man vara på en ledig dag? Vad är bästa sättet att återhämta sig på? Vilken färg har en banan?


//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!