Bloggarkiv

torsdag 12 januari 2012

:)

Anledningen till att jag inte bloggat så mycket på sistonde Sofia, och ni andra som bryr er,  är för att jag inte kommit på något vettigt att skriva, känner inte lika mycket passion längre för bloggandet. Kanske är det inte min grej!? vi får se, kanske lämnar över hela ansvaret till Sofia, vi märker inom kort.
Men kände ändå att ni trogna läsare är värda ett till inlägg.

Under min tid hemma, så har jag jobbat lite som vikare på förskolor, och varit barnvakt åt en härlig grabb på tre år. lovely.
Har även hunnit träffa en del kompisar, och tillbringat mycket tid med min kära familj.
Men eftersom jag inte vet om jag ska jobba imon eller inte, så ska jag nog sova snart, så jag är pigg om dom skulle ringa. Men ni får ha det superduper bra så hörs vi kanske snart igen.

Puss, Norlin/Nordin eller kanske Norin

Lite bilder på grejer jag fixat när jag inte kunnat sova på nätterna.

Klippte av en långklänning, och sydde ett linne istället!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!