Bloggarkiv

fredag 6 januari 2012

movienight med sara och andra äventyr

Har ju ett ganska späckat socialt schema dessa dagarna, och det är ju framför allt trevligt när man tar vara på tiden och får riktigt goa stunder med riktigt goa vänner. Och när inga bloggare eller kändisfotografer hänger i hälarna och ska veta allt om hur jag firade jul och nyår och uppdatera i sina bloggar om vad jag hade på mig på nyårsafton. Så med andra ord: trivs bra med att gömma mig i småstadens idyll.

Idag jag träffa Josefine. Det ska bli mysigt. Ska hälsa till henne från alla er goa bloggläsare! Annars måste jag säga att jag mer och mer har landat och smakat av lovets sötma. Har en välförtjänt break från Götabros intensiva liv (kunskapsmässigt och socialt) och är nu i slutfasen där man inte har annat än fika och film inplanerat och livet bara innebär att hänga lite. Rätt så lovely. Låter alla intryck och upplevelser från de gångna veckorna sjunka in. Och trivs.

//Sofia
ps. Nu ska jag dricka kaffe med familjen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!