Bloggarkiv

söndag 22 januari 2012

nattsärk och andra gottigheter

Just nu sitter vi och har lite halvpåklätt filmmys i tvrummet. Kollar på titanic och har våra pjamasar på oss. Känns lagom ansträngande efter en heldags shopping och även lite matlagning för min del. Har vart en riktigt strålande dag där jag har mått bra, taggat en del för USA som jag åker till om mindre än en månad nu (som jag knappt kan förstå faktiskt när man tänker på det - It's actually going to happen :o ).

Har växt lite i min självständighet när det kommer till att laga mat och förstått att för min del handlar det mycket om att våga. Och att om man inte vågar kommer man aldrig bli hemmafrun alla tjejer har inom sig (killar också för den delen men).

Nu är det alltså dags att avsluta denna sköna helg med lite titanic, mys och gemenskap. Kanske en kopp te också. Eller cola i glasflaska som jag unnat mig.

Skulle gärna visa en bild på min sköna nattsärk men bestämde mig för att om ni vill se den så får ni se den IRL på mig istället. Dubbel glädje så att säga.

//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!