Bloggarkiv

måndag 12 mars 2012

en väldigt väldigt fin dag

Idag så är vi lediga och det har delvis inneburit väntan på att komma iväg (vi ska till walmart, bara en affär för vissa, så mycket mer för andra. Vi har inte varit där än, så vi ser fortfarande framemot vad det har att erbjuda. I samma vända kommer vi förhoppningsvis kunna äta mycket eller lite frozen yoghurt på yogurthini, och även få mat i magen. Så lagom dags nu.

Sitter här med liten brännande känsla på kroppen, ni vet den där när det känns att man har varit ute i solen. Här är nämligen våren här på ganska mycket allvar, och det njuter vi av för fullt, särskilt härligt när man ser träden blomma, det är något av det vackraste ju!

Idag har även vart en dag då jag har fått saker gjort, jag har:
Läst en bok som vi har i läxa (naturligtvis inte hela)
Ätit en god frukost
Motionerat, sprungit lite, gått lite, you know the song... (och nästan efter varje gång jag gör detta så får jag kommentaren "jag såg dig springa förut" från någon av tjejerna. Så härligt att ha ögonvittnen som kan förstärka trovärdigheten i att man faktiskt har motionerat, när det handlar om mig så är det ju ganska, otroligt minsann.
Härligt. Våren gör alla så glada, även de bittra bjuder på lite leenden.

Från häromdagens motionstur, ett såntdär
litet gulligt hus gömt bakom träden. 

Lyckan i att en resa till USA resulterar i
en stämpel i passet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!