Bloggarkiv

söndag 4 mars 2012

Let's go to the mall... TODAY!

Medans ni läser om min dag så kan ni lyssna till denna passande låt:
Idag så har vi nämligen, på våran helt lediga dag, vart i ett av stadens köpcentrum. Så vi har varit i ytterligare några amerikanska affärer, vi har ätit på Taco Bell och vi har sett mer amerikaner än någonsin.

Så. Lite orolig är jag för att min inre shopaholic ska släppas helt lös, jag menar, två shoppingturer inom en vecka är inte direkt lovande för ett avhållsamt liv, eller återhållsamt kanske är ett mer passande ord. Men jag vet att Gud är med mig, och så länge jag bara köper saker jag verkligenverkligen vill ha och kommer använda (svårt att säga i förväg i och för sig) så känns det ändå lite mer okej. Och så länge jag har pengar till det. Hm. Det har i alla fall vart en väldigt härlig dag.

Independence center

Fina teamkompisar, fatta lyxen i att ha två smakråd när man är och shoppar?! Sjukt bra.

Lite takeaway fika, caffe latte och chokladbröd. Väldigt fint sådär på kvällskvisten. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!