Bloggarkiv

torsdag 12 april 2012

som sagt: utländska läsare: välkommen!

Fick en kommentar/fråga om mitt inlägg där jag skrev om mina utländska läsare. se inlägget här .


Sí, claro. Necesitas a empezar a escribir en espanol también. La gente en Argentina no puede intender algo de sueco, tampoco de inglés. Espanol por favor! Buenooo? Un abrazo grande, y un beso!
Svenska: Ja såklart, du behöver översätta och skriva på spanska också. De flesta i Argentina förstår inte svenska, och bara lite engelska. Spanska tack! Snääälla? En stor kram och en puss!
svar: No. 
Svenska: svar: Knappast. 
Härligt med utländska läsare, javisst, men nån gräns måste finnas, mitt liv får inte gå ut på att översätta mina dagliga aktiviteter så att creepy argentinska stalkers ska kunna förstå vad jag gör. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!