Bloggarkiv

måndag 28 maj 2012

ut i skogen vandrar jag

Twilightklippan, som den kom att kallas.

Idag så har vi vart på vandring med klassen i skogen. Fantastiskt med andra ord, och nu är alla trötta och halvnöjda. Jag är supernöjd. Det har vart en sån fin dag. Och den är inte slut än (bara själva gemenskaps-delen av gemenskapsdagen), bönegrupp vankas och där är det ju också gemenskap fast i lite mindre form. Ska bli nice. Det känns lite konstigt att vara inne på sista veckan på Götabro, tiden har gått så fort men som jag sa till min mentor här förra veckan så känner jag att detta är väl investerad tid. Skönt ändå. Nu väntar en intressant vecka med blomsterkreationer, avslutningsfest och allmänt fint liv. Sen ska det levas på riktigt, framtiden hujeda mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!