Bloggarkiv

tisdag 12 juni 2012

städning och materialism

Idag har jag ägnat lite tid till att städa, nu såhär på kvällskvisten. Något inte jätteroligt men det känns bra att det görs när det inte händer något vettigare. Även om en del av mig skriker "I wanna get outa' here", för städning är frustrerande och ännu mer: jag har så sjukt mycket kläder. Så många olika tröjor. Ni vet känslan när man bara vill ha samma tröja typ en hel vecka i rad? Känns lite onödigt när jag har så många olika, att man typ borde utnyttja alla tröjor. I alla fall. Om ni behöver en tjöja kan ni komma till mig och låna. Jag tänker inte sitta här och rabbla upp vart jag har köpt allting, för om det är nånting jag lärde mig sommaren 2004 så är det att ingen vill veta var jag köpt min tröja.

I alla fall, jag är inte klar än. Men det blir jag nog någon gång, i alla fall för en stund. Just nu har jag kaffe & vattenmelonpaus med familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!