Bloggarkiv

fredag 28 oktober 2011

ena handen grönlackad och lite casual cleaning

Kort uppdatering om tillvaron: Sitter här och njuter av musiken som Stina ogillar (tyvärr..) fast vi chattar samtidigt och nu har hon sagt att hon gillar några låtar.. (bröllopsskivan2)

Känner en skön känsla av att ha en helt ledig kväll och också en helg framför mig där man kan fokusera på att ta igen sömn, känna att hjärnan kunskapsmässigt får slappna av (i och med att det inte är några lektioner) och kanske utsätta kroppen för lite prövning också, men vi får se hur det blir med det sista!

Samtidigt som jag facebookar, bloggar så sitter jag också och viker lite kläder som i veckan har legat på golvet bredvid sängen. Känns bra att få lite ordning här.
Vet inte vad kvällen kommer innebära- har slängt in en tvätt vilket känns allmänt vuxet... (Den borde vara klar nu så eventuella stalkers: jag är i tvättstugan om några minuter...) Efter lite vila och frisk luft så blir det väl också dags att möta den sociala sidan av mig själv och hänga lite med andra götabroslappisar som liksom jag stannar här ikväll. Blir nog magiskt.


//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!