Bloggarkiv

torsdag 27 oktober 2011

Settlerslycka och relativt tidig läggning

NU är jag på gång att lägga mig, vet inte om jag kommer klara det men jag satsar stort och tänker att jag blundar klockan tolv. Känns bra. Kan egentligen inte kalla det tidigt eller att det är en sån stor triumf för det är bara en timma tidigare än igår. Men delar av järngänget börjar insjukna och jag ser detta som ett rätt så direkt tecken på att sömn är det som borde ha prioriterats mest. Krya på er mina fina vänner, hoppas vi ses strax igen, gärna imorgon (Elin också hjärta-gärna imorgon men sen är det ju helg osv osv hoppas i alla fall du är på benen snart igen, jobbigt att se sin rummis trött och sjuk och veta att man inte kan göra något för att påverka, Stina-stay strong så hoppas vi att sömnen gör sitt så att du är kry imorgon).

Är i alla fall lite glad för att jag har spelat Settlers två gånger ikväll och  vågat stå på egna ben och haft hoppet att jag kommer  vinna, och även om jag inte gjorde det så känns det ändå fantastiskt pga den personliga utvecklingen. Älskar när man får växtvärk av att växa som människa.

Godnatt mina fina, trogna och kommenterande bloggläsare - ni gör bloggandet värt att blogga.

//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!