Bloggarkiv

måndag 10 oktober 2011

Klyftpotatis och falukorv

Linda här får du en dålig: Vad ska man äta för att bli smart? -Klyftpotatis.

Nu ska vi äta lite mat, ganska så snart faktiskt. Lite sallad och så rubriken är vad som serveras idag. Cred till alla förutom mig i min matgrupp. (ja jag erkänner att jag inte tillför så mycket i matlagningsväg men ni ska också veta att jag är sååååå glad över att få vara med i eran grupp).

Vi skulle spelat skjuta boll genom äpplen men vi kom inte så mycket längre än att vi pratade om det. Inte för att verka ohurtig (vore ju synd när jag väl har kommit in i en härlig,hurtig period) men man får faktiskt låta det gå en dag utan att man tränar. Det är Ok.

kram på er // Sofia, som snart ska äta men redan har ätit sig mätt på flingor ut flingpaketet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!