Bloggarkiv

måndag 10 oktober 2011

ett inlägg om carol & julle

Vill bara säga att ni är grymma och jag saknar att hänga med er, och vet att medans jag är här så hänger ni bara mer och mer och blir mer och mer ni två än vad det är vi tre! Även fast att jag också vet att jag har en (förhoppningsvis) ganska given plats i era hjärtan och i gemenskapen! Och jag är också medveten att även om det verkar så så kommer Nicke aldrig kunna ersätta mig helt...

Jag kommer hem en sväng till helgen -och även fast det känns tråkigt att lämna gemenskapen här- så hoppas jag att vi kommer kunna träffas lite? Kanske göra som back in the old days när vi gjorde blomsterkreationer tillsammans? (tänker kanske torsdag fredag när vi ska göra ni vet den där grejen om ni fortfarande kan). Maxat helt enkelt!

Hoppas så innerligt att ni läser detta annars så är detta ju ganska så poänglöst! //Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!