Bloggarkiv

måndag 31 oktober 2011

när sömnen faller in

Sitter här med tandborsten i munnen och känner fingrarna glöda. Efter ett halvt snack med en ganska sovande inställning med Stina och några grabbar så är jag belåten nog och har samlat tankar inför kvällens tankestund med mig själv precis innan jag somnar.

Känns ganska så bra att det är en ny vecka imorgon, även om en ny vecka innebär mer ansvar och fokus på lektioner och så. Tänker också att den kommande veckan så måste jag lära mig att vara högeffektiv socialt sett så att jag kan med att gå och lägga mig lite tidigare om kvällarna. Både för att få min skönhetssömn och för att säkra immunförsvaret nu såhär i hösttider.

Har haft en allmänt rätt så go dag. Väldigt go dag. Ganska mycket go with the flow och inte så jättemycket tungt har trängt in i min hjärna, en ganska basic dos av tankar idag.

//Sofia - glad, lycklig och ganska så smart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!