Bloggarkiv

söndag 30 oktober 2011

HEEEELG

Tjenare alla fans.
Har hunnit med så mycket i helgen, nästan alla saker jag ville göra gjorde vi. Hann dock inte med att gå och hitta kärleksstenen, med Stina :( saaad. Hoppas du förlåter mig min kära vän? Vi kan gå dit imorgon istället kanske? Om du vill det... så kan du höra av dig till mig här, på fejjan eller på mobilen!

Eftersom jag vet att ni vill veta vad jag gjorde i helgen, så har jag gjort en lista. Läs och njut!

Fredag-
Skola
Städa
Marieberg
Äta pizza med snygga brudar
Humorshow
Konsert med grymma Soulit. ( inte för att skryta men jag är släkt med en i bandet)
http://www.myspace.com/soulitsoulit

Lördag-
Handla
Baka bröd och bullar (dom andra baka, jag åt)

Söndag-
Möte (grymt)
Shopping
Äta paj (MUMMA)
NU, film

ha det bra alla fans!

/Rebecka

2 kommentarer:

Kommentera mera!