Bloggarkiv

lördag 15 oktober 2011

ny design och sånt

Nu när jag och Rebecka har skrivit långt över 50 inlägg tillsammans och var för sig så tänkte vi att det  var dags att göra bloggen lite snyggare/personligare/träigare... Så bloggmötet + filmtittandet vi har ger verkligen resultat! Dags att sätta på den tredje filmen (Love Wedding Marriage- antagligen tjejig och handlar om kärlek - mer förväntar jag mig faktiskt inte) och hälla upp lite mer cola tror jag nu!

Kvällen är allmänt ung och fin. Och kan spontant känna att man behöver lite slappare hjärnlösa kvällar ibland för att ta igen den annars ganska proppfyllda vardagen/helgen. Så just nu chillar jag även fast jag vet att jag antagligen kommer behöva städa efter all blomsterverksta´ jag har haft för mig de senaste dagarna.

Vill tacka min mamma och min pappa och resten av min familj för att jag fortfarande får bo hos er när  jag kommer hem emellan varven från Götabro, finner inga ord för hur bra ni är!

//Sofia - med blåa strumpbyxor

1 kommentar:

  1. Den nya looken på bloggen är väldigt fin och träig, gillar den starkt =)
    Kul att träffa er lite i helgen.
    Pussokram från tjejen i röda strumpbyxor :P

    SvaraRadera

Kommentera mera!