Bloggarkiv

lördag 29 oktober 2011

skönt att veta att man kan gå upp sent imorgon

Nu så ska jag alldeles strax lägga huvudet på kudden och låta sömnen falla in i mig. Trots den lite halv-obehagliga filmen sjätte sinnet eller vad den hette, så kommer jag nog varken sova oroligt eller drömma mardrömmar. Det är helt enkelt inte så jag funkar.
Har vart en kväll med ovanligt mycket chips, cola och godis känns det som- kanske så som en äkta movienight ska vara. Känner mig onödigt trött men vill bara säga en sak till: jag och Stina var ute en sväng förut och det var skitfin stjärnhimmel så som det brukar va när det är stjärnklart och väldigt frisk luft.

Får se vad morgondagen innebär. Bio, en cykeltur & frukost är det som är inbokad just nu. Kan väl inte bli fel då?

Lägger mig förresten med en lite bekymmersrynka i pannan, inte för att det är något speciellt utan för att ibland börjar man helt enkelt klura på lite kluriga saker, precis mellan det andra och tredje andetaget innan man somnar. 
Gosiga godnattkramar// Sofia

1 kommentar:

Kommentera mera!