Bloggarkiv

söndag 9 oktober 2011

sömndags innan 12

Tror helt ärligt att jag inte somnat innan tolv någon gång denna veckan. Så det känns väldigt bra att detta kommer att ske nu och jag hoppas att få en lång startsträcka imorgon, ni vet när man både kan dra sig i sängen och sen göra i ordning sig långsamt och kanske hinna med saker man inte tänkt (typ läsa bibeln kanske, eller ta en nypa frisk luft vid gungorna).

Däremot så är jag inte där än att jag kraftvandrar på morgonen, visst att jag är hurtig men känner ändå att jag inte är där än. (när man kan vara hurtig i stort sett under hela dagen, varför ska man då välja just på morgonen? Snacka om att strö salt i såren på de ohurtiga...)

Med all frid & kärlek-´godnatt! // soon to be sovande Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!