Bloggarkiv

måndag 31 oktober 2011

tror att ögonen får vila snart

Har Elina här i sängen brevid. Hon kom ikväll och jag har både matat henne och låtit henne gå på toa så hon borde vara nöjd. Snart ska vi också vila huvudet och allt det där man gör när man sover. (bara för att understryka så ligger vi i varsin säng- så min är fortfarande obefläckad här på götabro, rum nummer åtta).

Ikväll har vi haft bönegrupp, allmänt sketanice, jag har också ätit mat som sagt och spelat lite Settlers. Konstigt otaggad på detta underbara spel. Slutade i alla fall med att jag "förlorade" (inte vann reds. anm.) som vanligt och jag fick lugnt gå iväg med glädjen att jag fick ha dom röda spelpjäserna i alla fall. Det är ju en glädje i sig.

//Lev väl- Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!