Bloggarkiv

tisdag 1 november 2011

novembernatt och etikfunderingar

Har två viktiga saker att reflektera över och båda nämner jag i rubriken. Såhär innan läggdags får man ju ofta tusen eller två saker i huvudet som kan va nice att få ur hjärnan och ner i bloggen så att säga. Så jag tänker dela med mig lite. 

Om två minuter (när jag skriver exakt nu) så är det november. Första november och man får en liten halvkris och tänker hjälp året är nästan slut och så vidare, samtidigt när jag tycker att tid är nice- när tiden går och när tiden står. Allt har sin tid och nu har oktober faktiskt tagit sin del av året. Jag välkomnar november med en kram och tackar för allt gott denna månaden kommer erbjuda (oops nu har tolvslaget kommit och november är här- hej och välkommen). 

(Fortsättning i nästa inlägg för att skapa lite 'cliffhanger-effekt'.)

//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!