Bloggarkiv

torsdag 10 november 2011

back to the blogg

TJENARE. Än en gång så vill jag be om ursäkt för att jag inte bloggat på ett tag, har haft mycket på gång och har helt enkelt glömt bort bloggen, men det ska nog aldrig ske igen.

Denna vecka har varit spännande, olika lektioner om församlingen, vissa bra, och vissa mindre bra.
Har även varit ute och gått tre dagar den här veckan, wow, är själv förvånad.
Imon så blir det hemfärd, klockan halv två så drar Sebbe,Johanna, Rebecka, Alex och jag mot ALINGSÅS, där några sedan drar vidare mot götet. Mycket trevligt vill jag säga.

Ryktet säger även att Kajsa har fått ett hem, roligt roligt. Skulle väll inte säga att jag är en kattmänniska, men jag hatar ju inte katter, ogillar dem bara något extrem mycket. Men trots det så är jag glad att Kajsa fått ett hem. Tror nog att Sofia (som också ogillar katter), håller med mig. Så tyvärr peter du fick ingen rattmuff, inte heller vi fick lyckan att göra ett uppstoppad gossedjur åt linda. Men, men...glad för katten iallefall.

Ska nu sova...lägg märke till att klockan bara är typ tio. Fantastiskt.
Godnatt kära bloggläsare, och sov så gott. Pusspuss
/ Rebecka

1 kommentar:

  1. "ogillar dem bara något extremt mycket".... Hoppas ni får en fantastisk rosaskimrande hemfärd. ADIOS.

    SvaraRadera

Kommentera mera!