Bloggarkiv

onsdag 9 november 2011

en tågresa hem och fram tills dess lektioner

Lektioner om församlingen, förvånande nog. Ganska inspirerande, provocerande men framför allt utmanande skulle jag säga. Om att möta nya.

På eftermiddagen så var det dags att resa hem. En allmänt bra hemfärd, skitbra faktiskt. Själva hemfärden alltså.

Nu är det så att jag har tummen i rumpan angående en blomstergrej jag ska göra. Har inte riktigt kommit igång, så som det brukar vara när jag ska göra saker och har ganska mycket tid på mig. Men ska nog vara på g om tio minuter i alla fall! ja så säger vi...

Vill skicka en hälsning till alla götabrorelaterade personer: ni är hur bra som helst, hela högen! Och angående uteblivna lektioner: tar gärna emot någon slags sammanfattning i framtiden- om vad ni snackade om imorgon och på fredag!

Allmän kärlek (utan dask på stjärten) ! //Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!