Bloggarkiv

fredag 4 november 2011

en dag som har inneburit flexibilitet och näring

Idag har jag inte vart så låst vid planer och scheman. Mest hängt med i svängarna och sett hur livet har blivit. Riktigt mysigt faktiskt, har också ätit ca 3-4 mål mat och den var förhoppningsvis näringsrik.

Satte nyss upp en ny bild inne på en av toaletterna på mellanvåningen (hoppas ni gillar den tjejer)- blev själv ganska nöjd faktiskt.

Myrdräkten är tillbaka på min kropp- perfekta mysplagget när man inte behöver vara glamorös men ändå sticka ut från mängden (denna press på att kändisar ska va ett original i dessa dagar och inte en copycat är enorm). Känner mig allmänt tillbakadragen just nu, fast snart ska jag ner och hänga lite i linnearummet eller något liknande, ta en nypa frisk luft ska jag nog också passa på att göra (eventuella stalkers kan ju notera detta...).

Med vänliga hälsningar och förhoppningar att eran kväll kommer bli lika bra som min!

//Sofia

1 kommentar:

Kommentera mera!