Bloggarkiv

fredag 4 november 2011

Kvällskänslor är alltid blandade

Oj. Kvällen har verkligen inneburit en rad olika händelser. Helgalet. Massa känslor uttryckta. Själv så har jag upplevt både lycka och ett smärre raseriutbrott. Och såklart ledsamhet över att inte vinna i Settlers, sorg. Det gjorde ju såklart lite extra ont att snubbla på mållinjen, jag brukar inte tycka det är så jobbigt att inte vinna- att just spelet i sig är det roliga med gemenskapen osv men ikväll: Hoppet tändes som en blixt på himlen och lyste upp hela min tillvaro både inom och utombords. Jag fick vänliga kommentarer om att jag var värd att vinna osv och det kändes verkligen fint att ha så goda motspelare.

Att bli backstabbad är ju aldrig kul och det vet ju ni läsare också. Jag vill ju aldrig vinna oförtjänt så jag accepterar och går vidare att det blev såhär. Men just dom troingivande orden jag fick nästan precis innan det var min tur- dom svider nu.

I övrigt så har jag både mat i magen, borstade tänder och haft en del skratt och bus för mig ikväll och det är väl ungefär det som krävs för en god natts sömn.

Vill rikta ett stort tack till Esther och Frida, för att ni behind my back städade vårt område så jag slapp idag. Det var så fint gjort av er och jag fäller en mental tår just nu.

//Sofia, nedbruten från dagens utmaningar- men håller fast vid och vet att det som inte dödar det härdar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!