Bloggarkiv

tisdag 1 november 2011

luften som flyger omkring och bara är

Ikväll så har vi handlat. Jag och Elina. Fint värre. Helt enkelt. Små korta ord som liksom kan stråla ut och bara påpeka lite hur fint livet kan vara. Eller vilken känsla man än vill förmedla- i vardagen kan det räcka med bara ett eller två ord för att känslan eller tanken man vill förmedla ska komma fram.

Dagen i stort har vart underbar, från min sida sett. Den har vart lugn, från min synvinkel. Längtar lite tills imorgon och vad den dagen har att erbjuda, vad man kan lära sig, få tillföra och få ta del av.

Hur känner ni läsare för november nu då? Personligen så är jag riktigt nyfiken och entusiastisk över saker som denna fina månaden erbjuder och överraskningarna som kan komma att inträffa.
Tycker det är kul att få ta del av ännu fler av vädrets skiftningar och förbereder mig på att bädda in mig i halsdukar och min vinterjacka och en tjockstrumpa på både höger och vänster fot.

Kom gärna med era novembertankar!

//Sofia!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!