Bloggarkiv

söndag 20 november 2011

mätt och glad dags för ett bad

Har haft en rätt så händelserik dag. Packat, ätit lite, åkt tåg till Alingsås. Vart på möte, kyrkfikat med mitt kusinbarn (fantastiskt), ätit middag med familjen hos en annan familj. Och nu sitter jag här, mätt och belåten och tänkte lyxa till det med att ta ett skönt bad som en bra start på vistelsen här hemma.

Tänker försöka lägga den här veckan så att jag inte latar mig allt för mycket men ändå inte slarvar med att vila upp mig för utmaningarna som kommer komma. Lagom med vila och aktivitet så att säga. Spendera tiden väl. Träffa nya och gamla vänner (hoppas att jag får några nya...) 


Dags att fylla på badet, vi hörs senare kära vänner!

//Sofia

ps. När Stina var liten så lyfte hon upp sin katt och sjöng lejonkungenlåten... Hon är inte ensam om att inspireras av den scenen har jag förstått, men hon är den enda jag känner.

Härmed hälsar jag till Stina och min rumsrafiki Elin, hoppas ni har det bra i Göteborg.

1 kommentar:

Kommentera mera!