Bloggarkiv

söndag 20 november 2011

ett knapptryck och enkla symboler

Råkade klicka bort det jag skrev här. En ganska lång och fin text om vad jag tycker dagen främst har inneburit för mig. Ett tryck senare var det borta och jag ser det som ett tecken att ibland är det bara så att man är inne på fel spår och då är det bara att göra om och göra rätt... Eller så är det bara så att man är klantig.

Nu efter lite vidare utforskning så har jag hittat en ångra-knapp på instrumentpanelen så nästa gång jag stökar till det (eller rättare sagt städar bort orden jag skrivit...) så kan jag på nått magiskt sätt få tillbaka dom.

Golden moments nu på kvällen när vi skulle åka in och lämna Stinas kompis vid stationen/handla lite:
1. Jag och Elin backade bak bilen så att vi inte stod på samma plats som när Stina lämnade oss, vilket gjorde att hon gav oss en oslagbar förvirrad och frågande ( går såklart inte att förklara med ord, här skulle ett filmbevis behövts!) syn när hon kom tillbaka och febrilt letade efter oss!
2. Stina den fina, så stolt är jag över att du körde så fint hela vägen hem till Götabro. Starkt. Är glad att jag fick vara med.

//Sofia

ps. Rebecka sa att jag skulle blogga åt henne under denna veckan... och det kan ju bli mycket spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!