Bloggarkiv

lördag 10 december 2011

en fredag med krut i

Idag så hade vi en väldigt slapp förmiddag, slappa lektioner men ändå värda. Dagen i stort har gått på i ett ganska fint tempo, hänt mycket grejer- till exempel vart på julkonsert, spelat Settlers (9 poäng idag igen...) och vart ute och gått i regnet.
Det sistnämnda kanske inte låter så smart när man väljer att frivilligt gå ut att vandra medan vatten kommer från himlen så att man blir blöt, men det jag fick ändå in det jag ville ha: frisk luft och ut det jag ville: tankar. Lite give and take.

Tänker väl lite såhär med att somna på film. Det är en sån grej jag inte får dåligt samvete över. Möjligtvis kan jag bli lite ledsen eller besviken på mig själv över att ha missat en bra story. Men det är ju just det fina med film: man kan se dem om och om igen!


//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!