Bloggarkiv

tisdag 13 december 2011

I can't believe that I did it again

Men hello!

Svårt att tro men som min internationella rubrik säger så har jag alltså gjort det igen. Vad jag har gjort? Jo men vunnit i Settlers för andra gången inom denna veckan, och även för andra gången i livet. Känns inget annat än bra. Ni ska veta kära bloggläsare, ett fullkomligt lyckorus medföljer denna vinst. Det är obeskrivligt. Det måste upplevas, skriv upp det på era bucket list's nu!

Har som sagt en ganska intensiv dag bakom mig, så det var skönt att slappna av med en kopp te, två settlersmatcher (inklusive den omtalade vinsten), en helskön avslutning på dagen helt enkelt. Imorgon är det helamazing med julfest och mentorssamtal (väntar mig hyllningar och fet uppmuntran men man kan aldrig vara säker, har lärt mig att inte ta saker för givet.)

//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!