Bloggarkiv

torsdag 15 december 2011

Julfesten utan dess like

Förberedelser, uppklädning, finmiddag, underhållning, Gud.

Alltså kvällen har verkligen vart maxad. Julfesten blev bättre än den kan bli. En av de absolut bästa kvällarna i mitt liv, kanske låter drastiskt men jag menar det. Klockan är snart halv två och jag har knappt det minsta ångest över att jag borde sova. Även om jag ska sova snart. Men ändå. Är fylld av lycka. Har det sådär härligt.

Jag vet inte vad mer jag ska säga egentligen, finns inte mycket att säga om julfesten som på något vis gör den rättvis. Det var en helbra kväll helt enkelt, sånna får man ta vara på, minnas och glädjas över. Hörs imon bloggen!

//Sofia, som har börjat tänka på att hello det är aslångt jullov med värsta breaken som kommer innebära att man inte kommer träffa de flesta götisvännerna. Kanske blir lite separationsångest och abstinensbesvär. Nyttig träning inför den omtalade vårpraktiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!