Bloggarkiv

söndag 4 december 2011

multitasking

Sitter här. Klockan är halv tre och jag har precis vart på toa första gången idag. Känns magnifikt att ha kunnat hålla mig så länge.

Dagens roliga tabbe var nog när vi åkte till mötet i tron om att det började halv elva (istället för 10...), en härlig stund ändå. Mycket fint. Senare bjöds det på kyrkfika och givande häng. Har spelat Settlers idag. Förlorade som vanligt och måste erkänna att ja- det är kul. Men tur- det har jag inte. Så många sjuor och så lite städer. Inte några höga poäng. Men det var ändå kul.

Sitter här och bloggar. Ska senare påbörja en multitasking utan dess like: Äta, städa, andas. Fantastiskt. Vet inte om städningen kommer ge så mycket resultat (hoppas inte på någon överraskning Elin- bara en smärre rensning av lite oreda här.)

Kram på er alla därute i cybervärlden, och kanske ses vi IRL ikväll- när jag deltar i O helga natt , kommer inte stå på scen, men min blotta närvaro kommer nog vara svår att missa (ingår lite i kändisskapet att synas i offentliga miljöer och sammanhang, kom gärna fram och hälsa och ta en bild...)

//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!